donderdag, januari 17, 2002

Op het lijstje 'nog te doen':

- kerstboom ontmantelen (hoewel ie het naar zijn zin lijkt te hebben, komen ineens allemaal knoppen aan)
- afwas (doe ik meestal alleen vóór een uitgebreide kookbeurt, waarna er dus gelijk weer afwas staat)
- lege flessen wegbrengen (colajunk)
- andere kast in de slaapkamer opruimen (al één gedaan, ik ben anderhalf jaar terug met alle rotzooi in dozen gekiept verhuisd uit de kamer waar ik ruim 10 jaar gewoond had en nooit had opgeruimd, dus die kast is echt een topprestatie) en dan een kwartslag draaien
- rest van de slaapkamer zodanig opruimen dat die ene kast naar een andere plek kan
- dan komt er een stuk muur vrij dat een andere kleur moet krijgen of waar een lap opgehangen gaat worden
- als de kasten verplaatst zijn, heb ik ineens veel meer ruimte èn kunnen de kastdeuren weer open zonder dat ik eerst over mijn bed moet kruipen
- die lege ruimte is dan groot genoeg om weer een andere kast neer te zetten, die nu in de berging staat te morren dat ie vergeten is (als die kast er staat, kan daar weer andere rotzooi in)
- en tegen die tijd ga ik er waarschijnlijk een paar maanden van tussen en kan mijn vriendje in een huis logeren waar ie niet direct tegen de muren opvliegt (hoop ik)
- o ja, en die bollen die van de herfst geplant hadden moeten worden, liggen er ook nog - misschien maar gewoon in een pot binnen zetten (hoewel het er daarvoor veel te veel zijn, dan woon ik in de Keukenhof - mijn huis is nog niet de helft van mijn tuin)
- gewoon net als de rest van de buurt lak hebben aan het al dan niet vol zijn van de papiercontainer en mijn stapels oud papier daar gewoon dumpen (zal heel veel ruimte schelen - bij mij binnen in ieder geval)

Geen opmerkingen: