woensdag, april 10, 2002

Eigenlijk wil ik toch een soort omheining om de tuin. Omdat buurvrouw rechts een schutting heeft, hebben we het dan nog maar over 19 meter :-( Ik heb elzentakken in een bak staan om een haagje van te maken, maar dat duurt nog wel even. Ik ben niet zo voor schuttingen, maar ik ben het een beetje zat sinds ik met dat mooie weer twee vrouwen met een kind mijn tuin uit moest sturen die daar zaten te picknicken ('Ja, we hebben zelf geen tuin, dus...' Náást mijn tuin is een grasveld, zelfs met bankjes, ga daar dan zitten!), terwijl ik ook al eens mocht meemaken dat een buurtbewoner niet ingreep toen zijn hond mijn tuin bemestte.
De goedkoopste oplossing om de boel dicht te maken zijn rietmatten (zo'n 300 euro). Maar zijn die sloopbestendig genoeg? Een andere optie is palen slaan, daar gaas op spannen, en dat gaas laten begroeien. Ik heb een woekerende clematis in de tuin, dus dat begroeien moet lukken. Maar ook van gaas vraag ik me af of het leun-, hang- en duwbestendig is. Prikkeldraad gaat me te ver.
Alweer een luxeprobleem.

Geen opmerkingen: