dinsdag, juli 02, 2002

Penisverlenging niet populair bij Swazischen

MBABANE - Tal van mannen in Swaziland maakt gebruik van de diensten van de Tanzaniaanse sekstherapeut Mohammed Disopi die penisverlenging oplopend tot 25 centimer belooft. [25 cm totaal, of 25 cm erbij??] Sommige Swazische vrouwen zijn echter niet gediend van het vergrote orgaan van hun partner.
Volgens de krant Swazi News past Disopi een soort elektrotherapie toe. Tot zijn grote klantenkring behoren Swaziƫrs uit alle maatschappelijke gelederen, van parlementariƫr tot voetbalfunctionaris. Vooral mannelijke studenten tonen belangstelling voor een "superstengel", aldus de krant. [Jee, dat vrouwelijke studenten hun stengel niet willen verlengen...]
Sommige vrouwen in het zuid-Afrikaanse koninkrijkje klagen echter over pijn bij het vrijen sinds hun man de behandeling heeft ondergaan. Enkele Swazischen hebben hun man gevraagd de operatie ongedaan te maken, aldus Swazi News.
Ook het Franse persburerau AFP kreeg bij straatinterviews in de hoofdstad Mbabane afkeurende commentaren van Swazische vrouwen. "Als mijn man daar naartoe gaat, stuur ik hem weg. Ik heb nooit tegen hem gezegd dat zijn werktuig naar mijn smaak te klein is", zei er een. "De lengte van de penis is voor mij niet van belang", aldus een ander.
(Bron: Nu.nl)

Geen opmerkingen: