donderdag, augustus 01, 2002

Ik heb iets van een gluurder in me: ik blijf het leuk vinden om af en toe op Metaspy te kijken. Daar kun je zien welke zoekopdrachten zoal worden ingevoerd bij grote broer Metacrawler.
Je hebt de gewone Metaspy, en een 'exposed version' waarbij je eerst plechtig moet beloven dat je minstens 21 bent en weet waar je aan begint (da's dè manier om kindertjes te lokken, lijkt me). Een en ander wekt dus de indruk dat alle dubieuze zoekopdrachten, of termen die naar een dubieus resultaat zouden kunnen leiden, weggefilterd worden naar Metaspy exposed. Zoals Oracle Consulting. Of Google. New York city tourism. Food. Yellow Pages. Camping. Ik blijf me erover verbazen. Is 'sunrise clipart' obsceen? 'desnudas galeria' begrijp ik dan beter.
Wel flauw is dat je met een 800x600-scherm nu nog maar driekwart van de lijst kan zien - de rest wordt afgedekt door een xxx-reclame.

Geen opmerkingen: