vrijdag, augustus 02, 2002

Onnoot logde een leuke test:
Which animal are you?
Eén keer raden wat daar uitkwam toen ik 'm deed :-)
posted by Hippo 10:45 PM <2002_07_28_linkesoep2_archive.html>

Beilen staat vrijdag in het teken van een bijzondere race. Vooralsnog veertig deelnemers, onder wie tien ouderen, strijden vrijdagavond voor het Nederlands kampioenschap rollatorracen. De deelnemers moeten met de rollator een parcours met een lengte van tachtig meter afleggen waar een rotonde van strobalen is ingebouwd. (ANP/NU.nl)
posted by Hippo 9:32 PM <2002_07_28_linkesoep2_archive.html>

Ik ben ook zo vreselijk frustratiebestendig :-( Voor anderen kan ik met eindeloos geduld dingen uitzoeken, maar dan moet ik wel een idee hebben waar ik het zoeken moet.
Hallo Blogger!! Geef eens antwoord op mijn vraag!
Grmpf...
posted by Hippo 9:20 PM <2002_07_28_linkesoep2_archive.html>

En wie wil reageren ondanks het ontbreken van een reactietool:
linkesoep@hotpop.com
posted by Hippo 8:38 PM <2002_07_28_linkesoep2_archive.html>

Nog even samengevat: ik schrijf iets, post het, publish het: geen vuiltje aan de lucht. Alleen komt het niet tevoorschijn op m'n log. Editen helpt niet, deleten en opnieuw posten helpt niet, ik heb niets veranderd aan settings noch template...
posted by Hippo 8:01 PM <2002_07_28_linkesoep2_archive.html>

Ik heb alles wat zich verstopte maar even overgeheveld: Reservesoep. Zo gauw alles weer werkt, linkt de loglijst weer naar de gewone soep ;-)
posted by Hippo 7:51 PM <2002_07_28_linkesoep2_archive.html>

Geen opmerkingen: