zaterdag, september 28, 2002

Brief van de wbv: tussen november 2002 en oktober 2003 worden in uw complex werkzaamheden verricht.

- het vervangen van de leidingen die door de vloer heen lopen
- vervangen van de combiketel

Wij verzoeken u de ruimtes leeg te maken - het gaat hier om de ruimtes rond de convectoren en de kast waarin de combiketel zich bevindt.
De werkzaamheden zullen per woning 1 dag in beslag nemen.

Ehm... die cv's in huiskamer en gang zijn geen probleem.
De cv in de slaapkamer staat verborgen achter een bult dozen en rommel van ruwweg 3x1,5 m. Als ik nu ga ruimen, kunnen de in de zomer aan de slag schat ik...
Het berghok waar de ketel staat, zit vol met allerhande spullen. Die kunnen er uit, maar moeten dan naar de kamer. Waar ze niet heen kunnen waar daar moeten ze ook zijn.
En leidingen in de vloeren? Blijkbaar doen ze dat vanaf het aansluitpunt? Want er staat niets over vloerbedekking of zo. Dat hoop ik dan maar, want ik heb laminaat.
De wbv kennende gaat dit allemaal weer veel langer duren en een hoop rotzooi opleveren, waarna de gehele klus nog eens door een goed bedrijf moet worden overgedaan.

Help.

(Misschien afdekfolie kopen, de tuin overdekken en daar zolang alle troep opslaan - kan ik ook rustig weer inruimen. Zal je zien dat ze komen als het vriest of sneeuwt.)
(En hoe groot moet ik die 'ruimtes' denken? Als in een meter rond de verwarming, of de hele kamers?)

Geen opmerkingen: