vrijdag, september 27, 2002

DVD-speler gekocht.
Mijn (2...) DVD's liggen nog bij vriendje (omdat hij een DVD-speler in zijn comp heeft, hebben we daar gezellig Fawlty Towers en Koot & Bie in Juinen zitten kijken), hij neemt ze vanavond mee.
Maar de speler doet het: hij speelt ook MP3's af. Ik snap zelfs al een beetje hoe de afstandsbediening werkt.
En in mijn hoofd zweven nu alle filmtitels die ik altijd al had willen hebben. En die (nog?) niet verkrijgbaar zijn op DVD.
Stad in geweest om een cadeau voor vriendje te kopen (is maandag jarig, hij wilde en krijgt een nieuwe rugzak), scart-kabel voor de DVD-aansluiting op de TV, tegen een lang gezocht boek aangelopen in De Slegte en een OV-jaarkaart gevonden.
Als de eigenaresse die nu nog niet als verloren heeft gemeld, kan ik 'm zo naar haar opsturen, ze heeft een bijzondere naam, en de eerste van de 10 vermeldingen die ik belde meldde dat het zijn nicht was. Ze was alleen nog niet thuis. Vanavond nog maar eens proberen.
De stad was trouwens erg vol, vooral de terrasjes.

Geen opmerkingen: