dinsdag, september 24, 2002

Ken je die dagen waarop op je werk alles mis gaat? Niet (alleen) door wat iemand doet, maar gewoon, door computerstoringen en allerhande ander technisch ongemak?
En dat dat ook net de dag is waarop je een half uur te vroeg kwam, omdat je na twee uur slaap niet meer in slaap kon komen, en op je werk even rustig wilde beginnen met een bak koffie en een krantje? En de dag waarop je wel over moet werken omdat er nog bergen werk liggen die allemaal nu weggewerkt moeten worden?
Ik werk er sinds maart, en dit was de eerste keer dat ik collega's heb horen schelden en vloeken.
We zaten het werk van drie man te doen met zijn zevenen, en nog was het niet bij te houden.
Stoom afgeblazen bij vriendje, en op weg naar huis een hele grote, prachtige kastanje gevonden. Dat vrolijkte me weer op :-)
Ik vermoed dat ik heel vroeg ga slapen, want ik heb nu al zo'n zandgevoel in mijn ogen.

Geen opmerkingen: