zaterdag, oktober 05, 2002

Charlotte heeft een afwijking die bij mij ook af en toe opduikt ;-)

Gisteren typte ik een verhaal over een genant moment van mezelf. Helaas - totale crash en weg verhaal.
Heel kort samengevat: nieuw tapijt eindigde met een vork in mijn kuit. De eerste keer niet eens zo diep, de tweede keer (met meer kracht) zo diep in de spieren dat ik een week nauwelijks kon lopen en nog weken gehinkt heb. Ik heb lang een voorkeur voor vorken met lange tanden gehad, vandaar.
Ik heb nog vier keurige kleine littekentjes op rij, alsof een kannibaal even getest heeft of ik al gaar was. Het ergste is nog wel dat ikzelf die (halfgare?) kannibaal was...
En wie het verband tussen dat nieuwe tapijt en die vork kan leggen, is helderziend of net zo'n onhandige chaoot als ik.

Geen opmerkingen: