Het lijkt er heel sterk op dat mijn provider Wanadoo na het ten onrechte blokkeren van een mailgroep (op 1 melding dat de mail spam zou zijn), nu een andere mailgroep heeft geblokkeerd. In ieder geval bounct mijn mail erheen omdat de mail er vandaan niet geaccepteerd wordt door Wanadoo.
Mail naar Wanadoo heeft weinig zin, je krijgt per omgaande (dat dan weer wel) een bericht dat je mail is aangekomen, met daarin je eigen mail en de mededeling dat je bij eventueel verder mailen met de helpdesk vooral moet knippen en plakken. Bij elke mail krijg je dus je eigen mail in het automatisch gegenereerde antwoord terug. En ja, na heel lang wachten krijg je soms ook nog een soort van antwoord op je vraag. Alleen heeft dat antwoord dan niets met je vraag te maken. Alsof je naar de winkel gaat voor sinaasappels en naar buiten komt met maandverband - er zitten drie a's in het woord, dus dat bedoelde je, toch?
Het lijkt er heel sterk op dat ik maar eens op zoek moet naar een provider die wel kan nadenken.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten