zondag, maart 16, 2003

In de tuin gerommeld, afgewisseld met lekker luieren in de zon. Beschutte tuin op het zuiden, dus ik ben redelijk gaargesudderd nu ;-)
Het gat in de schutting waarvoor we nog steeds geen deur hebben (ja, op het to-do-lijstje, inderdaad) versperd met biobak en plank, raam wijd open, en geen kat die naar buiten kwam. Ze zijn gek: als het raam op een kiertje staat, proberen ze zich er door te wurmen of het raam met een pootje open te schuiven. Staat het raam open, durven ze niks. Tom bleef angstvallig op minstens een meter afstand, Tijger durfde na drie keer aarzelen toch nog naar buiten. Volgens mij vond ze dat heerlijk, hoewel ze uit de conifeer viel toen ze een meter hooggeklommen was op jacht naar iets wat ik niet kon ontdekken.
Dus Tijger aan het banjeren, terwijl ik zuring aan het uitsteken was. Mijn hekel aan zuring wordt steeds groter - sommige van die wortelstokken hebben een vuistomvang en ze zijn allemaal zo taai als ik weet niet wat :-(

Geen opmerkingen: