maandag, maart 17, 2003

Ze liepen in het tuincentrum, drie dames van de leeftijd waarop ze denken dat het niet opvalt dat ze al wat ouder zijn mits ze zich flink uitdossen en opmaken - waardoor ze er helaas in de ogen van sommigen alleen maar ouder uitzien.
De blonde fotografeerde de andere twee een voor een, tegen de achtergrond met een nepmuurtje, een kroonluchter, een spiegel en veel orchideeën. De blonde fotografeerde eerst de dame met het donkerpaarse haar en de knallend rode lippenstift; de bontjas die bevallig om de schouders gedrapeerd werd detoneerde bij de zwarte plastic gezondheidssandalen aan haar blote voeten.
Daarna was de rode met het huizenhoog getoupeerde haar aan de beurt. Ze had een strak zwart leren jasje aan, een zwarte broek en zeer kinky soepele zwartleren rijglaarzen tot het midden van haar bovenbenen.
De blonde ging zelf niet op de foto.
Ik zat iets te drinken in het afdelinkje dat voor restaurant moet doorgaan en zag de dames zo een hele show opvoeren. Ze hadden lol, ze voelden zich even echte modellen. Ze hadden ook publiek - iedereen keek, maar ik weet niet of dat ze ook maar iets interesseerde.
Maakten ze de foto's voor zichzelf? Ik zag ineens een soort internetpagina voor me - met foto's van opgedirkte dames in een soort tropische huiskamersetting, 'kom gezellig met mij chatten of maak een afspraakje met me'. Dat zegt waarschijnlijk meer over mij dan over de dames (misschien komt het door het doorwerken van die eindeloze hoeveelheid sexspams).

Geen opmerkingen: