zondag, september 14, 2003

Hiephiephoera! Vriendje heeft een tijdje mompelend en morrend en enge dingen roepend achter de comp gezeten. Dan mag ik niet op z'n vingers kijken, en ik mag vooral ook niks vragen als ie 'Shit!!' roept en zo. Want hij baalt dat iedereen denkt dat ie er zoveel verstand van heeft: hij weet óók niet wat ie doet. Belangrijk verschil tussen hem en al die anderen die het niet weten: hij krijgt het wèl voor elkaar.
Dus: de netwerkkaart was geïnstalleerd door vriendje. Volgende stap: de verbinding, maar dat was me de vorige keer ook gelukt, dat kon ik wel zelf.
Dus toen ik net als de vorige keer een foutmelding kreeg, schrok ik niet.
En na een tijdje prutsen besefte ik hoe ik het de vorige keer had opgelost: net doen of ik gek was. Foutmelding die aangeeft dat de verbinding niet ingesteld is? Mwah, het zou wat, ik ga nu eens klikken op verbinding maken.
U ziet het gevolg.

Geen opmerkingen: