maandag, november 10, 2003

TT 401 Er is hoop voor mannen die nog nooit de 'oudste beweging der wereld' hebben gemaakt. Ze kunnen zich inschrijven voor een cursus love-coaching. De cursus, die in Nieuwegein wordt gegeven, bestaat uit gesprekken, intimiteittraining en, nou vooruit, seks met je personal coach.
De workshop, voor mannen die - uit angst of schaamte - nog maagd zijn, kost 3500 euro. Er zijn natuurlijk wel 'coaches' te vinden die het voor minder doen, maar dan loop je die fijne gesprekken mis.
De coaches werken vanuit de oosterse tantra-filosofie: de kunst van het beminnen. Of, zoals anderen het noemen, de kunst van het genaaid worden.

Ik moet ineens heel erg denken aan 'Ik heb alleen mijn moeder, daar ben ik voor behandeld; ik wil gewoon een lekker wijf!' denken. En hoe zit het met de dames die zo'n cursus zouden willen doen? Deze is alleen voor mannen.

Geen opmerkingen: