woensdag, april 14, 2004

Ach gos... Nu heb ik twee wezenloze wezens in huis, die rondzwabberen (kater, die relatief helder is) dan wel rondvallen (poot verzetten, omzakken, opkrabbelen, poot verzetten, omzakken - poes is duidelijk meer aangeslagen dan kater, ze lijkt op een dronken tor).
Ze mogen morgenochtend pas eten, ze moeten een warm plekje krijgen en ze mogen een paar dagen niet naar buiten.
Kater springt als gewoonlijk via de bank op de vensterbank, waar ie gaat zitten wachten of ie naar buiten mag. Gaat allemaal goed. Maar terug is moeilijker: dan kukelt ie van de leuning af. Ik heb maar een kussentje neergelegd.
Poes heeft bij de voorbereiding voor het prikken de assistente flink te grazen genomen begreep ik. Ik had ze al gewaarschuwd. Ze ligt nu op een dekentje bij het raam - straks verhuis ik haar naar haar favoriete doos, met dekentje en al.

Geen opmerkingen: