donderdag, juli 22, 2004

Ik werd trouwens wel een beetje narrig van die huisregels van de Arena. Bij de tascontrole kreeg ik te horen dat die petfles water niet mee naar binnen mocht. Prima. Alleen moet ik op bepaalde tijden medicijnen slikken, met water. En dus niet met vloeistoffen die caffeïne of koolzuur bevatten. 'Maar er wordt ook bronwater verkocht', sputterde de man nog tegen. Dus ik weer: 'Vast Spa blauw, daar ben ik allergisch voor'.
Als ik dan wilde beloven dat water en die medicijnen allemaal op de plee te regelen, moest het maar. Net of die man geen zin had in een ellenlange discussie die hij onmogelijk kon winnen, terwijl er 1000 mensen stonden te dringen. Heel gek.
Nou moet ik inderdaad op bepaalde tijden medicijnen slikken, zonder koolzuurhoudend spul erbij. Sterker, ik moet erbij eten. Alleen neem ik die medicijnen allemaal 's ochtends in.

Geen opmerkingen: