dinsdag, februari 01, 2005

Na ruim 4 jaar heb ik er eigenlijk genoeg van. Bij elk vertragingsbericht heb ik de neiging naar de comp te rennen om even de Teletekst-melding te kopiëren. Ook als ik in bed lig, bij iemand op bezoek ben, aan het eten ben.
Door afnemend enthousiasme kwam het steeds meer neer op alle meldingen verzamelen en eens per zoveel tijd posten, nog wel keurig op datum (de laatste post is een verzamelpost, deels nog geredigeerd, de laatste meldingen niet meer).
Wat het nog minder leuk maakte, was dat er regelmatig gemaild werd door mensen die boos waren dat ik niet elke dag logde - zo moesten ze eens per zoveel tijd vertragingsformulieren inleveren, wat blijkbaar veel meer administratie is dan elke dag één. Financieel zal het niets uitmaken. Maar ik kreeg bij elke post het idee dat ik het vooral logde voor degenen met een OV-studentenkaart die dan konden claimen dat ze toevallig net in die trein zaten op dat traject.
Ontspoord is nu echt even ontspoord. Misschien pik ik het over een tijdje weer op, misschien ook niet.

Geen opmerkingen: