vrijdag, december 15, 2006

KPN verbetert dienstverlening internetbellen

AMSTERDAM - KPN gaat de dienstverlening rond zijn internetbeldienst verbeteren. Het bedrijf zegt dat de "explosieve groei" van de dienst heeft geleid tot lange wachttijden.
KPN zegt per week twintigduizend aanmeldingen voor de dienst te krijgen. Daardoor krijgt volgens het bedrijf zo'n vijf procent van de nieuwe klanten te maken met te lange wacht- en levertijden. Internetplusbellen heeft ruim 300 duizend abonnees.
KPN hoopt dat probleem onder meer aan te pakken door de capaciteit van de klantenservice te verdubbelen, het monteursteam uit te breiden en een 'specialistisch klantenteam' op te richten om complexe aansluitproblemen op te lossen.
Enkele maanden geleden werd 'Internetplusbellen' nog regelmatig getroffen door grote storingen, maar die zijn volgens KPN verleden tijd. Nu worden de meeste problemen veroorzaakt door de verschillen in infrastructuur die klanten thuis gebruiken, zoals ADSL of ISDN.
Ook maken klanten vaak fouten bij gebruik van het 'zelfbouwpakket'. Volgens een woordvoerder van KPN gaan mannen daarbij vaker de mist in dan vrouwen. "Vrouwen lezen de handleiding, terwijl mannen na twee zinnen denken dat ze het zelf wel weten", aldus een zegsman van het bedrijf.
(Bron)

Geen opmerkingen: