vrijdag, augustus 03, 2007

Tsss, ben ik niet eens op vakantie, word ik toch gedaasd!
In de buurt van mijn werk zijn ook paarden te vinden. Misschien maakt het uit dat de paarden vandaag weg waren, en dus niet beschikbaar om lastig te vallen. In elk geval heeft een daas mij te grazen (dazen?) genomen.
Een bult van pakweg 2 centimeter doorsnee, met een herkenbaar prikje in het midden; een rode verhoging eromheen, met een donkerrode rand en een witte ring daar weer omheen.
Het voelt als een wat heftige brandnetelreactie gemengd met jeuk. Maar die bulten die ik vroeger (op vakantie) kreeg waren veel, veel erger. Die werden zo groot (en bijna zo hard!) als schoteltjes, en jeukten verschrikkelijk - tot je ze aanraakte, dan leken ze eerder in brand te staan. Altijd leuk als je dan vol zit, op benen, rug en armen: zodra iets zo'n bult raakte stond je in brand. Da's lastig als je kleding wilt dragen of onder een laken wilt slapen :/
Van het een op het andere jaar was dat over: ze staken nog, maar m'n lijf reageerde gelukkig niet meer zo heftig.

Geen opmerkingen: