vrijdag, januari 15, 2010

Ik loop momenteel dus niet zo vlot. En er is één ding dat me echt hels maakt: de telefoon gaat. Ik schuif uit bed, hompel naar de foon, neem op tijdens een TRINGGG en hoor de kiestoon. Opgehangen net voor of op hetzelfde moment dat ik opnam.
Ik heb iedereen geïnstrueerd de foon vooral te laten gaan want ik bén thuis, alleen ben ik niet snel genoeg om 'm op te nemen binnen de eerste serie rinkels als ik op bed lig. Dus dit zal wel weer een instantie zijn geweest.
Het leukste scenario is dan dat ze opnieuw bellen op het moment dat ik net weer lig, of als ik op de wc zit of me aan het wassen ben of iets dergelijks.
(En ja, ik heb een draadloze foon maar die combineert niet met de aansluiting, dus ik werk met een foon aan een draadje. En nee, ik heb geen nummerherkenning.)

Geen opmerkingen: