zaterdag, januari 16, 2010

Vannacht had ik weer een loopdroom. Ben benieuwd of dat minder wordt nu ik weer echt in beweging kan komen.
Ik liep op een dijk: gras, met een dubbel bandenspoor waar je droge klei zag. Rechts weiden en water, links iets bomigs.
Al doorlopend werd het dijkje steeds smaller, tot het nog maar een centimeter of 25 breed was, maar wel nog een - enkel- bandenspoor in het midden, misschien van en brommer?
Later hield de dijk op en daalde ik af naar een pad achter een woonwijkje langs, nieuwbouwhuizen, tuintjes, en 1 woning waar ze schuttingen langs de drie kanten van de tuin hadden gezet, tot aan het dak van het huis. Ik kon het niet zien, maar ik wist gewoon dat achter die schuttingen een betegelde 'tuin' zou liggen.
Het pad achter de tuinen werd ook steeds smaller, en eindigde bij een muur leek het - maar er was een smalle doorgang de hoek om naar een ander pad, waardoor ik het centrum van een oud stadje kwam, met een mooie vaart en een park met een restaurantje. Ik geloof dat ik van plan was er heen te gaan om koffie te drinken, maar intussen werd ik wakker ;-)
Geen pinguïns deze keer.

Geen opmerkingen: