dinsdag, januari 25, 2011

Op 4 hoog wordt plaatwerk verwijderd. Nee, niet recht boven mijn tuin, boven die van de buurvrouw, van de nette tuin. Maar ja, die heeft een nette tuin, en mijn tuin, hahaha, dat is toch geen tuin, hahaha, hoorde ik de schilders gisteren lachen. Ja, mijn tuin ziet er nu dramatisch uit, maar dat komt door de collega's van die schilders.
Hoe dan ook: dat plaatwerk lazer je dan dus in mijn tuin. Aan die kant nog 3 huizen te gaan, recht boven/aan mijn tuin nog elf, kan leuk worden.
Klacht opnieuw ingediend bij de wbv wegens nog geen enkele reactie behalve de leesbevestiging, en daarbij dus deze foto plus dit verhaal.
De grote stukken zijn inmiddels opgeruimd maar veel klein spul ligt er nog.
Daarnaast is er nog een kuub losgetrokken klimop gedumpt.
Gelukkig zag ik pal naast de coniferen bij m'n raam een dappere hyacint opkomen. In het middenstuk geen enkele bol te zien, terwijl er misschien een paar honderd staan...

Tuin als dumpplek

2 opmerkingen:

Ch1po zei

en krijg je ook een bouwhelm uitgereikt voor als je naar buiten moet?

Hippo zei

Dat zou wel moeten hè, op een bouwplaats?