dinsdag, februari 26, 2002

Intussen heb ik voor het vriendje wat BGK-MP3's opgesnord. BGK staat voor Balthasar Gerards Kommando. Mag u raden wat voor muziek het is. Ze komen wel lekker snel binnen, een liedje is soms niet eens 1000 kb. Maar ik wacht geloof ik maar even met het overhandigen van het zipje tot mijn oren niet meer tuiten - ik moet geheid een en ander aanhoren, en ik houd niet zo van hakketakkeraggepunk :-0
Vriendjes favoriet is Outrageous. Zoeken met Google levert enge resultaten op:
"KLM uw Uitzettingsagent
Beschrijving: KLM, your deportation agent.
Categorie: Regional > Europe > Netherlands > Society and Culture > Activism
www.xs4all.nl/~ac/klm/eng/english.html"
Maar ook links naar kappers die outrageous hair voor je kunnen verzorgen (dat heb ik elke ochtend al van mezelf) en deze:
"HOS Honden Winkel: bestel online artikelen voor en over ...
... na vooruitbetaling, of na ontvangst van cash, of een cheque. De Ultimutt Outrageous Dog Posters worden in een stevige koker verzonden, verzending van 1 of meer ...
www.hos.honden.nl/winkel/"
Ferry's muziekbase meldt keurig drie albums, waarvan verdere informatie nog ontbreekt.
We speuren verder.

Geen opmerkingen: