woensdag, maart 06, 2002

Drukke dag, heel leuk, band lek, morgen om 6.05 de bus (ieks). Ruim 700 mails achter (zo gaat dat met drukke mailinglijsten) en een knersend schuldgevoel wegens weinig, erg weinig, loggen.
Niet vergeten: morgen bandenplakspul mee, straks jas uit de wasmachine en net doen of ik niet weet dat die heus morgen nog niet droog is, borden afwassen anders komt vriendje met eten en moeten we van de tafel eten, rooster overschrijven, verwarming bijvullen, onthouden dat ik nog even doorgeef aan PZ dat ik niet op 16 (contract) èn 19 (bijlage) september ben geboren maar slechts één keer, en wel op de 16e, onthouden dat ik niet moet ontbijten voor ik echt wakker ben en nou ja, meer van dat soort dingen.
Morgen weer vroege dienst (u dacht vast al zoiets) en daarna drie dagen vrij.

Geen opmerkingen: