donderdag, januari 16, 2003

En er was warmte...

Het begon net lekker op te warmen in de huiskamer doordat de zon naar binnen schijnt toen de tweede ploeg de verwarmingen weer in elkaar kwam zetten en ging testen. En jawel: alles lijkt te werken! Ik heb een instructie gehad over hoe de thermostaat te bedienen - héél ingewikkeld, je drukt op een knopje, that's all.
Warme kachels, warm water, hoera!
Nu zou ik willen douchen en mijn bed in willen duiken.
Maar.
Het huis verkeert in staat van chaos. Erger dan normaal. Tis een gruwelijke puinzooi. Alles wat toch al chaotisch door elkaar stond, ligt nu zo'n beetje op mijn en rond mijn bed.
Ik heb alle lekwater al opgedweild. Ik ben moed aan het verzamelen om de badkamer te douchen - die is inmiddels bruin van het roestige lekwater, wat overal zit: vloer, muren, plee, wasbak, plafond, wasmachine.
En dan moet ik eens zien hoe ik al die rotzooi die zolang op bed gestapeld ligt, een beetje slim verplaats.
Als ik daarmee klaar ben, is het waarschijnlijk middernacht :(
Wegpoetsen van alle vlekken op de kachels zelf komt nog wel eens - daar erger ik me altijd aan, dus dat gebeurt snel.

Geen opmerkingen: