dinsdag, januari 14, 2003

Sommige mensen doen heel erg veel om stemmen te trekken...

Pikante fotoreportage Winny de Jong in Panorama

AMSTERDAM - Winny de Jong signeert woensdag 15 januari het nieuwste nummer van weekblad Panorama. Aanleiding hiervoor is een pikante fotoreportage waarin de lijsttrekster van deconservatieven.nl halfnaakt verschijnt.
De foto's zijn gemaakt door de Panorama-fotografen Hans Toonen en Hans Wientjens. Naast de fotoreportage staat er ook een interview met De Jong in het tijdschrift.
De Jong in het Panorama interview: "…of die vent die vroeg of hij met me naar bed kon in ruil voor een stem. Daar kan ik natuurlijk niet aan beginnen, want dan wil iedereen. Stel dat ik driehonderdduizend stemmen haal, en ik doe er tien per nacht dan ben ik nog acht jaar bezig."
[Da's een klein rekenfoutje... H.]
Volgens Panorama-hoofdredacteur Frank Hitzert is het idee van de signeersessie van de lijsttrekster zelf afkomstig. "Het idee van een signeersessie is zo belachelijk dat het eigenlijk ook wel weer leuk is."
De signeersessie vindt plaats vanaf 12 uur in tijdschriftenhandel Walk In aan de Herengracht 11 in Den Haag.
(Bron)

Geen opmerkingen: