dinsdag, januari 14, 2003

Ik ben zielig.
De CV-monteur is geweest. Resultaat: de ventilator blijkt overleden.
Dan doen dus en het warm water en de CV het niet.
Nou zou er theoretisch een nieuwe ventilator in kunnen. Als het niet zo'n oude ketel was dat er geen onderdelen meer voor zijn. Het is niet voor niks dat de woningbouwvereniging al deze ketels aan het vervangen is.
Dus: iemand van de Gasservice stuurt nu een noodfax naar de wbv, dat ze mij per direct aan een nieuwe ketel moeten helpen. Daar bellen ze dan morgenochtend nog achteraan, en ik kan daarna bellen hoe of wat.
Als ik mazzel heb, wordt het 'al' maandag gefixt. En als ik pech heb, word ik volgende week gebeld om een afspraak te maken :-(
De monteur zei wel: als het lang gaat duren, bel dan, dan kijken we gewoon of een ventilator in z'n geheel uit die vervangen ketels kunnen slopen, en repareren we het provisorisch.
Intussen probeer ik de huiskamertemperatuur boven de 13 graden te krijgen door de oven volop te stoken (met het rooster als kattenbescherming er voor), en moet ik maar douchen bij vriendje.
Dikke kans dat ik dus (hopelijk binnenkort) een vrije dag moet nemen of vriendje moet vragen hier te zijn. Tot die tijd is het kleumen :-(

Geen opmerkingen: