donderdag, januari 22, 2004

Het ziet er al de hele dag uit alsof het elk moment kan gaan sneeuwen, maar het enige dat er af en toe naar beneden komt, zijn wat druppels.
Ik zit nog te genieten van m'n lege aanrecht (voor opgeruimde types zal dit wel erg moeilijk voorstelbaar zijn, maar ja).
Alvast wat aan het avondeten gedaan (rondje super op zoek naar de allergoedkoopste dingen leverde stoofvlees op en een pot erwten). Het duurde even voor de katten doorhadden dat het echt waar heus vléés was dat ik in stukjes aan het snijden was, maar toen kreeg ik prompt een mauwconcert. De zielepieten, want rauw vlees geef ik ze liever niet, en nu staat het gezellig in de kruiden. Maar vermoedelijk lusten ze het gekruid en gestoofd ook nog wel, tenminste, de vorige keer dat ik dit recept maakte hadden ze er weinig moeite mee.
Over een half uurtje gaat het met uien, tomaat en knoflook de pan in, en dan mag het twee uur pruttelen. Beetje rijst erbij, erwten erbij - komt wel goed.

Geen opmerkingen: