woensdag, januari 21, 2004

Vrouwen hakken penis af van man die geen seks wil

Vier vrouwen in West-India hebben de penis van een man die weigerde seks met ze te hebben afgehakt. Parkeet Manjhi, een allochtone arbeider, is opgenomen in een ziekenhuis in Mumbai en dokters hebben hem er weer aan gezet.
Ze weten echter nog niet zeker of het orgaan ooit weer zal functioneren.
Meneer Mandjhi zei tegen de politie: 'Ik ging naar het toilet. Een meisje riep me en toen kwamen die andere meisjes uit de bosjes tevoorschijn. 'Ze vroegen me om seks met ze te hebben, maar toen ik weigerde, sprong er een bovenop me en de anderen sneden hem af en ik viel flauw.'
De politie zegt dat dit het derde incident is in twee jaar waarbij vrouwen in deze regio mannen hebben aangevallen en hun penis hebben afgesneden.
(Bron)

Geen opmerkingen: