woensdag, september 15, 2004

Een uitzendbureau heeft een interessante baan, in Zeist. Is te doen vanuit Utrecht, en het gaat om een fulltime baan, nog vast ook. Ik werd uitgenodigd voor een gesprek, om 11 uur.
Ik was ruim op tijd, dus even buiten gewacht, in het zonnetje, kijkend naar kauwen die eikels aan het kraken waren.
Bijtijds naar binnen, waar ik een verschrikt meisje trof dat hakkelde dat ze de stagiaire was die vandaag was begonnen en dat iedereen net weg was op werkbezoek.
In de agenda zag ze dat de betreffende medewerker een afspraak om 11 uur had doorgestreept (niet de afspraak met mij, maar met nog iemand anders).
Ik had weinig zin om weg te gaan en later weer terug te komen, dus besloten te wachten.
Ruim anderhalf uur later kwam degene die ik moest hebben terug, verbaasd dat ik er was en zeggend dat het een vergissing was. Maar gisteren mailde hij: 'morgen om 11 uur', sja, dat leg ik uit als 'morgen om 11 uur', dat zal dan wel aan mij liggen.
Maar, niet getreurd, het ging tenslotte om een vaste fulltime baan in Zeist, en hij stond nog open.
Het ging om een tijdelijke parttime baan in Houten - en wel op de klantenservice waarvoor ik in mei afgewezen ben.
Dus toen kon ik weer gaan.
Daarna nog kletsnat geregend en ontdekt dat mijn pas geïmpregneerde jas de waterdichtheid heeft van een zeef :-(

Vrijdag had ik (ook om 11 uur) een afspraak bij een ander bureau voor - jawel - dezelfde functie. Dus maar even gebeld, maar ze hadden ook net iets anders binnengekregen dus ze willen toch graag dat ik kom.
Daarnaast had ik gereageerd op een functie in Den Haag, waarvoor ik morgen (om 11 uur, je zou er wat van gaan denken) in Rotterdam moet zijn.
Van de functie waarvoor ik vrijdag naar het uitzendbureau ging, is nog niets bekend.
Dus de duimen mogen blijven draaien...

Geen opmerkingen: