zaterdag, mei 21, 2005

Naar de Hans Anders in de buurt, waar het erg druk was. Dame stond er alleen voor, waar er normaal 3 mensen in de winkel staan. Gevraagd of ik even wat mocht vragen, maar nee, ik moest op m'n beurt wachten.
Uur gewacht, dame liet zich niet opjagen en nam - terecht - alle tijd voor degene die ze aan het helpen was. Waarna ik te horen kreeg dat in die winkel geen mogelijkheden zijn om de bril te repareren. De bril die ik op had wilde ik laten bijstellen, en ik had een leuk montuur gezien voor een nieuwe bril, allemaal ook gezegd, en de dame zei: goedemiddag, en ging de volgende helpen.

Nu dus maar een afspraak gemaakt bij een andere winkel, kan ik maandag laten kijken of ze de geknapte bril kunnen repareren en als dat kan, is ie misschien dinsdagmiddag gemaakt. En intussen dan maar elke 4 seconden deze bril omhoog schuiven en alles wazig zien.
Ik heb zelfmedelijden :/

Geen opmerkingen: