zondag, december 25, 2005

Okee. De zorgtoeslag is binnen, en het formulier met de berekening ook.
De huurtoeslag zou verrekend worden met de huur. Dus ik kreeg vandaag een acceptgiro van de wbv, zonder verrekening. En ik heb nog niets gehoord van de belasting, over die huurtoeslag.
Wat is er aan de hand?
1) De belastingdienst is sloom - de boel komt alsnog goed zonder interventie
2) De belastingdienst heeft een fout gemaakt - ik moet er achteraan
3) De wbv heeft een fout gemaakt (hun administratie wordt geverherbouwd)
4) Het geld komt alsnog op mijn rekening ondanks mijn verrekeningsverzoek
5) Anders

Hebben de ministers al een verklaring gereed over incidenten en uitzonderingen? (Op een maillijst - nee, niet over dit onderwerp - staat het foutpercentage rond de zorgtoeslag nu op 10. En dat vind ik schokkend hoog.)

Geen opmerkingen: