vrijdag, mei 18, 2007

Ja, ik weet het. Ik ben niet zo makkelijk. Ik bèn een dwarskont, een muggenzifter, een kommaneuker, een pezewever, een mierenneuker. En als er veel te ziften, te neuken en te weven valt word ik ook nog een enorme azijnpisser.
De beste manier om mij op de kast te krijgen, is me foute of onvolledige info geven omdat je me onderschat, en daarna denigrerend zeggen dat ik toch geen gelijk krijg.
Als je mij Calimeroot, komen mijn hippo-trekjes tot bloei.
Als je me uitlacht omdat ik 'jamaar', en boos wordt omdat ik kritisch ben, terwijl ik gelijk heb, dan heb je een Probleem.

Vorige week rond deze tijd kwam ik compleet overstuur thuis. Nu zijn we diverse stappen verder, en niets opgeschoten, en ik word steeds ehm... (Is er een icoontje voor 'stoom uit de oren'?)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hippo, jij zegt vanjezelf:
1. "Ik bèn een dwarskont, een muggenzifter, een kommaneuker, een pezewever, een mierenneuker."
2. "En als er veel te ziften, te neuken en te weven valt word ik ook nog een enorme azijnpisser."
------------------------------
Ha, moet daar echt om lachen. Het feit dat je dat over jezelf zegt hoeft niet de mening van anderen te zijn toch? Waarschijnlijk ben je gewoon een erg lief persoon die vergeet wat je positieve eigenschappen zijn?

Anoniem zei

Ik heb zat positieve eigenschappen, er staat ook nergens dat dit AL mijn eigenschappen zijn :-)

Alleen zijn er soms omstandigheden waarin de goede eigenschappen ietwat ondersneeuwen.

Anoniem zei

Waarschijnlijk ben je gewoon een erg lief persoon met veel positieve eigenschappen..
Ik hoop dat deze dan niet door de omstandigheden ondergesneeuwd (blijven) worden Hippo :)