vrijdag, augustus 01, 2008

Weer een kleffe nacht, met onweer en regen, maar ik heb heerlijk doorgeslapen.
Ik werd wakker in een erg bewolkte wereld, maar tegen de tijd dat de zonsverduistering begon, brak de bewolking meer en meer, en het meeeste heb ik goed kunnen bekijken.
Inmiddels heb ik twee woeste fladderaars binnen die zich niet willen laten vangen om weer naar binnen gebracht te worden. Maar omdat er eentje in de badkamer rond de lamp begon te vliegen, kon ik eindelijk zien wat ik daarvoor niet zag: de kleur van de vleugels. Oranje - dus inderdaad een huismoeder , en die coconnen ken ik ook uit de tuin.

2 opmerkingen:

aadjuh zei

ha die hip

Was even klooien met paar ouwerwetse negatieven voor de lens :-))

http://img.photobucket.com/albums/v730/aadboompje/1%20aug%202008/DSC_0009.jpg

Groetjes aad

Anoniem zei

Wauw!!!!