donderdag, november 26, 2009

Diagnose dokter: spier ernstig verrekt, misschien zelfs scheurtjes.
Maximaal een kwartier achter elkaar zitten, en vooral veel lopen en fietsen. Vooral niet stilstaan.
Dus braaf naar de winkel gefietst, erop lettend dat ik met rechts aanzet en met links alleen maar meepeddel. Eenmaal bij de winkel kokhalzend over het stuur gehangen, ja, stilstaand, maar ik kon niet meer.
Door de winkel gelopen, staan wachten voor de kassa, waar het zweet me uitbrak en ik dacht van m'n stokje te gaan, tot een andere cassière me aankeek en snel haar kassa opende.
Daarna even op een bankje gezeten voor ik weer moed had om terug te fietsen, half met wind tegen dus in plaats van in z'n vier in z'n drie en bij pal wind tegen in z'n twee, maar ik kwam thuis. Waar ik echt wel op was en m'n bed in dook.
Prognose: dit kan 4 weken tot 6 maanden duren :/ Als de pijn blijft, op naar de fysio.
Laten we maar hopen dat het een verrekking is en dat het rap over is.

Geen opmerkingen: