zaterdag, november 28, 2009

Vandaag weer braaf naar de winkel gefietst, langzaam maar ik arriveerde er toch.
Winkel doorgelopen, 'liefst op snelheid lopen' zei de dokter, maar ja, ik haal m'n normale snelheid niet eens.
Voordeel: iedereen zet wel wagentjes en zo opzij als ze me aan zien komen strompelen. Want ik probeer zo gewoon mogelijk te lopen maar dat lukt domweg niet goed.
Het 'kotsmoment' brak nu pas na het winkelbezoek aan, wat misschien betekent dat het toch wat beter gaat (of dat het inderdaad slim is de inname van de paracetamol goed te timen). Normaal haal ik dan vaak kibbeling bij de viskraam, maar ik was al misselijk en de lucht alleen was al teveel.
Dus weer op weg naar huis, voorzichtig van de fiets af (fietsen valt wel mee, op- en afstappen is een kwestie van heel erg oppassen), nog een minirondje gewandeld, naar binnen, spullen opgeborgen, en nadat de pijn wat was gezakt acuut in slaap geraakt.
Morgen moet er een brief op de bus, dus dan heb ik een goeie reden om 'helemaal' naar de overkant te lopen (weliswaar schuin aan de overkant, maar alles bijeen misschien 500 meter - als het erg goed gaat loop ik misschien om via de achterkant van het blok).

Geen opmerkingen: