zaterdag, april 10, 2010

Het 'kruidenkastje' ook eens uitgemest. Dat kastje boven het aanrecht, waar alle kruiden en mengsel en specerijen en aanverwante zooi neergezet wordt.
Ik had nog véél zakjes macaronimix en soortgelijk spul. De meest verse had een THT-datum halverwege 2007.
Die op zich best lekkere maar zelden gebruikte strooimix voor aardappels, met bieslook en poederkaas had een datum waar ik over na moest denken, want de laatste twee cijfers waren 00. Na een tijdje besefte ik dat ie dus 10 jaar over datum was, hoppa, de vuilnisbak in.
Nu staan dus op het bovenste plankje de borden, en onderin 3 bakjes (1 met specerijen, 1 met kruiden, 1 met mixspul als gehaktkruiden en 'bbq-mix', met daarnaast keurig de flesjes azijn, Worchestershiresaus, ketjap enzovoorts).
Ik ben nog niet verder gegaan met de luxaflex wegens spierpijn en beurse plekken (oude houdertjes zijn verwijderd, één schroefje van nieuw houdertje half vastgeschroefd voor ik doorhad dat ie verkeerd zat, met veel geweld weer losgeschroefd en het toen opgegeven - raam zit nu dicht met kranten ;p).

Geen opmerkingen: