dinsdag, september 28, 2010

Een dagje nieuwsluisteren.

De VV en de CA schijnen bijna een regeerakkoord te hebben. De 'D' hoort niet meer in hun naam thuis gezien hun ondemocratische "gedoogpartner".

Daarnaast mag/moet ABN/Amro 23 miljoen aan eerder beloofde bonussen betalen aan de toplui, terwijl die bank staatssteun heeft gekregen. Dus nu wordt van mijn geld een bonus betaald aan mensen die toch al joost mag weten hoeveel keer mijn inkomen hebben.
23 miljoen euro, zeg een kleine 12 miljoen belastingbetalers om de som even makkelijk te maken, waar kan ik mijn 2 euro terugvorderen?

De publieke omroep moet van de baas Hagoort maar eens flink gaan snijden. De voorbeelden die hij noemde leken me meer op smaak gebaseerd dan op wat anders - maar als je van de publieke omroep een soort highbrow geheel gaat maken, krijg je niet per se meer kijkers/luisteraars.
Snij eerst eens in het management, en leg nog eens uit waarom ze bij de westerburen twee prachtige kanalen zonder reclame in stand kunnen houden, terwijl wij dat niet kunnen.

Ik geloof dat ik weer in bed kruip ;p

Geen opmerkingen: