woensdag, december 01, 2010

Gek dat ik vanochtend zo blij was dat ik vannacht de vuilnis al buiten gezet had. Vannacht was het ook koud, maar (als je maar even buiten hoefde te zijn) lekker knisperend koud en helder en zelfs mijn astmatische longen reageerden rustig (normaal gesproken stik ik half van warm-koud-warm). Maar het voelde niet als -15, zoals vanochtend ;p
Tom wilde de hele dag niet naar buiten, tot laat in de middag (nog steeds -15). Tijger racete mee, en ze kwamen niet terug. Na een half uur vond ik het wel genoeg geweest, dus raam open, en het ultieme lokmiddel ingezet: het tegen elkaar klikken van de schaaltjes waarin ze hun natvoer krijgen. In dit geval met wat warm water er doorheen geroerd. Dat werd enthousiast opgeschrokt, en nu liggen ze beide te slapen en reageren helemaal niet terwijl ik nasi goreng met kipsaté zit te eten, en dat laatste is erg populair bij ze ;-)

Geen opmerkingen: