zondag, mei 26, 2002

Ik zou allang in bed moeten liggen, want al heel erg moe en morgen ook nog vroege dienst, maar ik zit dus nog steeds. En ineens (gordijnen nog open want al uren van plan om echt zo te gaan) zie ik uit mijn ooghoeken dat het zo licht is in de tuin, en in de lucht. Een mooie maan, een heldere lucht, zilveren glans op het gras daar waar de oranje gloed van de lamp aan het pad niet komt, en op TV een zangeres waarvan ik me afvraag of ze te hard gejuicht heeft toen ze wist dat ze gewonnen had, of dat ze de eerste keer ook al zo zong, en of ze dan alleen gewonnen heeft vanwege de klerenact?
Ik ben moe en dan word ik nog chaotischer dan anders. Voor m'n gevoel is het al drie uur, maar ik heb nog zeven uur voor ik echt m'n bed uit moet. Eerst er maar eens in zien te komen.

Geen opmerkingen: