zaterdag, juni 19, 2004

Condoomfabrikant maakt postkaarten om penis te meten

Een Tsjechische condoomfabrikant heeft als promotiestunt gratis postkaarten ontwikkeld waarmee mannen hun penis kunnen meten.
De kaarten worden uitgegeven door condoomfabrikant Pepino. Naast een onderverdeling in centimeters voor de lengte van de penis, zijn er ook vier gaten in de kaart om de breedte te meten.
"Wees een man en meet jezelf. Je bent het waard," is de slogan op de kaart. Door het meten word je meteen onderverdeeld in categorieën van verschillende penislengten. De laagste categorie is 'primaat', gevolgd door 'jakhals', 'everzwijn' en de hoogste categorie 'stier'. De promotiestunt wil vooral mannen met een leeftijd tussen de 15 en de 30 bereiken. Als ze zelfs een sms?je met hun maten sturen naar de condoomfabrikant kunnen ze in de prijzen vallen.
"Onze actie is een groot succes. Na een week zijn er al duizenden sms?jes binnengekomen. De meeste mannen zitten in de 'everzwijn'-categorie,' zegt een woordvoerder van het bedrijf. Pepino heeft ongeveer een miljoen kaarten laten drukken voor cafés, discotheken en hotels en wil nu ook in magazines gaan adverteren.
(Bron)

Geen opmerkingen: