zaterdag, september 06, 2008

Super de Boer lanceert kinderbrood

AMERSFOORT - Supermarktbedrijf Super de Boer lanceert onder de naam Duo wit & bruin een eigen kinderbrood. Daarmee volgt het Albert Heijn dat al eerder een broodsoort voor kinderen op de markt bracht.
Het Duo wit & bruin heeft twee kleuren en twee smaken in één snee brood. Super de Boer wil kinderen zo op speelse wijze laten overstappen van wit naar bruin brood, meldt Distrifood.nl zaterdag.
Albert Heijn koos eerder voor een andere insteek. Het kinderbrood van AH heeft het uiterlijk van wit brood, maar bevat evenveel vezels als bruin brood.
Duo wit & bruin ligt vanaf maandag bij alle filialen van Super de Boer in de schappen.
(Bron)

Ik was denkelijk een heel raar kind - ik hield vooral van volkoren brood. Wit brood hadden we weleens met een feestdag of zo, en dan was het per definitie een dag oud en dus al niet zo lekker meer. Ik vond en vind het vooral klef. Het enige witbrood dat ik lekker vind, is wit stokbrood, mits het letterlijk kraakvers is.
En heel sporadisch koop ik zo'n pak witbroodmix om daarmee pizza te maken, dat smaakt ook goed.

Geen opmerkingen: