donderdag, juli 09, 2009

Nou zit ik met een onuitstaanbaar probleem. Voor de derde keer was er een DREUN. De eerste keer een paar dagen terug, tegen 2 uur 's middags. De ramen rammelden, de katten kwamen binnenrennen, de vloer trilde, ik controleerde of m'n vullingen nog op hun plek zaten.
P2000 meldde niks, het waren duidelijk geen straaljagers, de buurt bleef verder rustig dus kennelijk was er geen huis ontploft.
Een paar dagen later, rond kwart voor twee: weer.
Vandaag, net na half twee: weer. Dus ik belde maar wat rond: de politie had wel meldingen gehad maar wist niet wat het was. De gemeente weet alleen dat ze geen sloopvergunningen voor deze omgeving hebben afgegeven, en heeft ook geen verklaring.
Ik kan niet hebben dat ik niet weet wat het is.

1 opmerking:

Chipo zei

Wij hebben hier steeds 1 knal.