dinsdag, juli 07, 2009

Vrouw past plastische chirurgie toe op zichzelf

AMSTERDAM - Een 54-jarige vrouw uit Californië (VS) is aan het herstellen van een mislukte plastisch chirurgische ingreep. Deze keer kan echter geen ziekenhuis als schuldige aangewezen worden: de vrouw deed de antirimpelbehandeling bij zichzelf.
De moeder van drie kinderen geeft toe dat zij was geadviseerd om niet zelf de injecties te doen. De vrouw spoot ondanks dit advies vloeibare siliconen in haar lippen en wangen, zo meldt KTVU-TV dinsdag.
De vrouw verwachtte een mooi resultaat, maar dat gebeurde niet. "Het is belachelijk," aldus de 'patiënt'. "Ik wist niet wat ik deed. Ik dacht dat ik blij zou zijn met het resultaat, maar toen ik de volgende dag wakker werd had ik een ontstoken, rood en gezwollen gezicht."
Plastisch chirurg Steven Williams vertelt dat het hem een paar operaties gaat kosten om al de siliconen te verwijderen uit het gezicht van de vrouw. Ook vertelt hij dat 'zelfchirurgie' een ware trend aan het worden is.
"We merken een groeiende trend in het zelf uitproberen van chirurgie. Daarmee komen deze mensen in de problemen en hebben ze hulp nodig van ons", aldus Williams.
(Bron)

Krankzinnig.

Geen opmerkingen: