woensdag, maart 26, 2003

Ik maak me nog steeds druk om dat bericht dat sexwerk niet als passende arbeid aan vrouwen mag worden aangeboden door een CWI. Ik vind het best als ze het aanbieden, maar zodra het 'passende arbeid' heet, mag het niet geweigerd worden. Vandaar dat het dus niet als zodanig aangeboden mag worden. En blijkbaar wordt het sowieso niet aan mannen aangeboden.
Ik zocht weer op de site van het CWI (ja, dat moet eens in de twee weken, zin heeft het niet want er staat minder op en het zoekt minder prettig dan andere vacaturesites). Eens kijken bij callcenter - daar heb ik tenslotte ervaring in, dus wie weet. En jawel - als je call intypt, kun je ook kiezen voor callgirl. Zoeken op die functie of of prostituée/medewerker bordeel levert zowaar 1 vacature op. (Je krijgt eerst een beveiligingswaarschuwing, en oh ja, die postcode in de zoekopdracht is fictief.)
'De werklocatie is in Voerendaal.
Het werk
Als prostituée stel je jezelf uit vrije wil ter beschikking in een besloten ruimte, open voor publiek waarin bedrijfs matige sexuele handelingen worden verricht.
Uren én werktijden geheel in overleg.
Aantal uur per week : 38
Dienstverband : vast
Werktijden : normale uren, dagdienst.'

Wat zouden 'matige sexuele handelingen' zijn? O nee, da's m'n andere stok paardje, die spaties in samen stellingen.

Overigens is die functie voor de Roemeens-Nederlands-Engelssprekende telefonist voor kwiskandidaten nog niet vervuld, en daarbij wordt er ook een drietalige redactiechef met HEAO-CE voor datzelfde programma gezocht.

Geen opmerkingen: