zondag, maart 23, 2003

Ik snap die katten niet. Allebei zitten ze te harken als het raam op een kier staat. Heb ik die tuindeur af (al moet ie nog netjes opgehangen worden en zo, maar hij staat nu in de deuropening geklemd), raam open, kunnen de katten naar buiten.
Tijger sjeest naar buiten, maakt een inspectieronde, en klimt direct bovenop de schutting. Ja, dat wist ik wel, maar moet ze het nou net doen op het moment dat die deur af is? ;-)
Tom, de drukste pootje-tussen-raam-en-sponning-ik-wil-d'r-uit, durft dus niet in de buurt van het raam te komen als dat open staat. Hem op de vensterbank zetten en aanmoedigend toespreken en aaien, resulteert in een enorm gebrom. Dus hij zit nu weer op de bank.

Het is overigens in de zon eigenlijk niet vol te houden, zelfs niet niksend in een shirtje. Geen idee wat de temperatuur op dat mini-terrasje van mij is, maar ik verlep er helemaal. Dat je gaat overwegen toch maar een zwembad aan te leggen. Verderop in de tuin is
wat wind, en daar is het goed te doen, en in de schaduw fris als je niks doet. Maar van mij mag het wel zo blijven tot oktober :-)

Geen opmerkingen: