woensdag, mei 28, 2003

Het is geen woensdag.
Want op woensdag 28 mei zou absoluut zeker gegarandeerd mijn uitkering (vanaf 16 maart) op mijn rekening staan.
Want die zou net zo zeker op maandag 26 mei overgemaakt worden.
Ik dacht maandag nog: zal ik bellen, voor de zekerheid.
Niet gedaan.
Stom.
Ik ga zo richting GAK.
Dan kunnen er twee dingen gebeuren:
- ze hebben een hele goede reden voor deze zoveelste vertraging (iets in de richting als: het pand is afgebrand; of: ivm een SARS-verdenking mag niemand het gebouw in).
- ze hebben geen goede reden.

Als ze geen goede reden hebben, hebben ze een ernstig probleem, namelijk: mij.
Als jullie vandaag niks meer van me horen, zou het kunnen dat ik opgepakt ben wegens rare acties bij de balie. Want echt heel veel zelfbeheersing heb ik zo langzamerhand niet meer.

Geen opmerkingen: