dinsdag, mei 27, 2003

Nog een keer een GAK-update? Ik wist in januari dat ik per maart werkloos zou zijn, en meldde me bij het CWI. De eerste afspraak was 10 februari.
Ik heb een keer een voorschot gekregen, plus een nabetaling dat bij het voorschot hoorde - in totaal heb ik nu twee weken WW ontvangen. De ontbrekende tien weken zullen morgen op mijn giro staan, zo heeft een GAK-medewerkster me vrijdag bezworen.
Als dat zo is (duimt u voor me?), heeft het 18 weken geduurd, van de start van de aanvraagprocedure tot de ontvangst van de uitkering.
Dan heb ik drie maanden mogen leven van dat tweedelige voorschot van 400 euro, dat pas in april (317 euro) en mei (85 euro) kwam.

Stel nou, puur theoretisch gezien natuurlijk, dat morgen het geld niet op mijn rekening staat. Dan zou het kunnen, ook puur theoretisch natuurlijk, dat ik heel erg kwaad word. En dat ik, niet theoretisch, binnen een half uur aan de balie van het GAK sta en niet wegga voor ik cash geld in mijn handen heb.

Als er iets misgaat, zal vriendje hier wel posten waar u zich kunt melden voor een lawaaidemo. En dan zal ie ook wel uitleggen wat dat precies is ;-)

Geen opmerkingen: