maandag, mei 19, 2003

Mocht u vanmiddag om twee uur iets om handen willen hebben: duim maar een beetje voor me.
Sollicitatiegesprek. Dat vind ik altijd al eng, en als een baan me echt leuk lijkt, vind ik het nog veel enger.
Ik ben een lijstjesmens, hoewel ik die meestal negeer en/of kwijtraak. Selectie uit het lijstje:
- schoen poetsen (nieuw poetsding, even uitgeprobeerd op 1 schoen, maar het lijkt me slim die ander ook even te doen)
- rugzak ontharen en ontpluizen (katten, en een fleecedeken waar ie weleens tegen aan leunt - resultaat een zwarte rugzak met beige, grijze en witte haren en blauwe pilletjes)
- die ene knoop van mijn netste jasje vastzetten
- telefoon opladen (anders zit vriendje in het moeras te stressen hoe het gegaan is)
- nog een keer al die info over bedrijf en de tak waar het om gaat bestuderen
- m'n eigen vragen even in het net noteren
- niet al te zenuwachtig worden
- op tijd weggaan zodat ik tijd genoeg heb mocht de wat vage routebeschrijving nog vager blijken dan ie nu lijkt

Geen opmerkingen: