vrijdag, augustus 29, 2003

De dame en de heer zijn jarig: 5 geworden.
Heb ik braaf in de winkel gespeurd naar een stukje vlees voor ze. Wel wetende dat we vanavond shoarma gingen eten en dat daar eigenlijk bijna niks boven gaat (behalve een kippenpoot). Maar ik had geen zin om echt met z'n vieren te eten ;-), en om alleen voor de monstertjes vier kippenpoten te halen ging me ook wat te ver.
Dus: een biefstukje, 102 gram.
Op tijd uit de koeling gehaald zodat het niet meer koud zou zijn. Klein gesneden terwijl ze al bijna in mijn benen klommen. Voorgeschoteld. Na wat snuffelen liepen ze weg. Daar zit je dan. Misschien had ik het moeten bakken, met wat knoflook :-)
Uiteindelijk aten ze het wel op, luid smekkend, maar ik geloof dat ze een beetje humeurig waren dat ze flink moesten kauwen.
En natuurlijk hebben ze ons daarna nog behoorlijk wat shoarmareepjes afgetroggeld.

Nu maar hopen dat ze snappen dat ze morgen niet meer jarig zijn...

Geen opmerkingen: